Filmy otyłość, przemoc

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje otyłość, przemoc. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Jay i Cichy Bob w końcu doczekali się filmu, w którym są głównymi bohaterami. Wcześniej byli epizodycznie w filmach Kevina Smitha - Sprzedawcy, Szczury z supermarketu, W pogoni za Amy, Dogma oraz Sprzedawcy II. Jay ciągle gada, przeklinając, przede wszystkim o seksie, a Cichy Bob śmieszy właśnie tym, że nic nie mówi, tylko robi super miny i gesty. Odezwie się tylko gdy musi. Są oni dilerami narkotyków, stojącymi przed sklepem znanym ze Sprzedawców. Gdy dowiedzieli się, że ludzie źle mówią o filmie o nich, który na dodatek jest kręcony bez ich wiedzy, postanawiają pojechać do Hollywood, żeby wszystko naprawić. Dzięki temu mamy do czynienia ze świetnym filmem, w którym Jay i Cichy Bob przeżywają niewiarygodne przygody.
Jest wiek XVII. Nieurodzaj, jaki trapi burgundzkie miasto, odwracają narodziny cudownego dziecka. Chłopiec wykorzystywany jest przez wszystkich. Jego siostra, opętana żądzą sławy i zysku, podaje się za jego matkę, przypisując sobie dziewicze macierzyństwo, na wzór Matki Boskiej. Kościół, łasy na relikwie, zazdrośnie strzeże swej władzy.
Ekscentryczna rodzina Iniemamocnych z Bobem Parrem oraz jego żoną Elastyną na czele, staje w trudnej sytuacji – kiedyś ratowali świat i ludzi jako superbohaterowie, teraz przebywają na przymusowej emeryturze i nie mogą pokazywać nikomu swoich niebywałych zdolności. W nowej roli zwykłych ludzi Iniemamocni radzą sobie kiepsko – Elastyna stara się przynajmniej, jak na dobrą żonę i matkę przystało, trzymać zwariowany dom w ryzach, ale już Bob wymyka się nocami na niedozwolone, „ratownicze” eskapady.


Grupa nastolatków ratuje się z katastrofy lotniczej. Na bezludnej wyspie czekają na ekipę ratunkową. W międzyczasie część z nich z dobrze ułożonych chłopców przeistacza się w agresywne i bezlitosne osoby, którymi zawładnęły najgorsze pierwotne instynkty.
W filmie reżyser zawarł własną wizję wojny w Wietnamie i okrutnego procesu dehumanizacji człowieka, który sprawia, iż żołnierze zmieniaja się w żywe maszyny do zabijania. Bohaterowie filmu zostają wysłani na obóz wojskowy z piekła rodem, gdzie trafiają pod komendę pozbawionego ludzkich odruchów D.I., który traktuje ich gorzej niż psy.
Dwoje zakochanych ludzi ucieka przed wynajętym płatnym zabójcą oraz policją.
Nicholas "Oz" Oseransky (Matthew Perry) jest miłym i łagodnym dentystą, mieszkającym na przedmieściach Montrealu. Ma piękną żonę (Rosanna Arquette), dobrą pracę i wiedzie dość uporządkowany żywot. Niestety, kiedy do sąsiedniego domu wprowadza się nowy lokator - Johnny "Tulipan" Tudeski (Bruce Willis), zimnokrwisty morderca na zlecenie, ścigany przez mafię z Chicago, przyszłość Nicholasa staje pod znakiem zapytania.
Wszystko zaczęło się pewnej nocy w barze u McCoola. Tej nocy lokal tętnił życiem. Za barem stał Randy (Matt Dillon), a jego brat, prawnik Carl (Paul Reiser) pozostał w nim nawet po zamknięciu. Detektyw Dehling (John Goodman) został wezwany do baru, gdy popełniono w nim morderstwo. Tych mężczyzn połączy ze sobą coś więcej niż to, że znaleźli się na miejscu zbrodni – staną się sobie bliscy za sprawą olśniewająco pięknej młodej kobiety o imieniu Jewel (Liv Tyler) Jewel stanie się spełnieniem ich najskrytszych marzeń. Dla niej gotowi będą wyrzec się wszystkiego, czym do tej pory żyli i zapomnieć o całym bożym świecie. Cena, jaką zapłacą, będzie wysoka, bo Jewel chce więcej, niż mogą jej dać. Jest niczym żywioł, którego nie można okiełzać, wyzwanie, któremu nie sposób stawić czoła...
Sześcioro młodych mnichów z klasztoru Shaolin próbuje swoich sił w piłce nożnej. Początkowo nie bardzo sobie radzą z tą grą, jednak stopniowo idzie im coraz lepiej. Wkrótce formują drużynę i kwalifikują się do prestiżowego turnieju, w którym główną nagrodą jest milion dolarów.
Opowieść o Joao Francisco dos Santos, kabaretowym transwestycie, wyrzutku i ojcu siedmiorga adoptowanych dzieci, który spędził w więzieniu prawie 28 lat. Reżyser zrywa z linearną narracją, stawia na wizualną ekspresję, niezwykły montaż i ujęcia, przy pomocy których opisuje barwny świat swego bohatera. Jedno z odkryć ubiegłorocznego festiwalu w Cannes.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…